Over de jins

Jin: 'Jij en Ik, een Noodzaak'. Jins (17 tot 18 jaar) leven gedurende één jaar intens samen met hun tak. In hun eigen stijl werken ze gekke activiteiten, projecten en zelfs hun kamp uit.

Al doende leren ze samenwerken en verantwoordelijkheid opnemen. Daaruit groeit een engagement voor de groep en voor de samenleving. Zo krijgen ze al een voorsmaakje van het leiding zijn.

Wil je graag het maandprogramma in je agenda hebben op je smartphone, dit kan door de link toe te voegen aan de agenda. Let op, per tak is er een andere link. Wil je meer informatie over het abonneren op een agenda? Klik hier voor uitleg.

content_copyKopieer link

Maandprogramma

• april 23-24
    Jow jeze jaand jis jalles jet jeen j

Maandag 1 april: 10u00-16u30  Jaasmarkt

Jeer jinfo jolgt jater
    Jupdate:
    We spreken om 6:30 af aan mijn huis (molenstraat 20).
    De markt duurt normaal 16h maar we krassen op zodra we uitverkocht zijn! Iedereen komt gewoon een hele dag.

Zondag 14 april: 10u00-12u00  Jorren

Jeven joorbereiden jop javeljoenfeesten! Jullie jortechnieken jeven jesten.

Zondag 21 april: 10u00-16u30  Jopbouwen javiljoenfeesten

Jeel je jag jopbouwen

Zondag 28 april: 10u00-16u30  Jafbreken javiljoenfeesten

Jeel je jag jagbreken

Jevige jinker
    Jorn en Joo
    Js
    Jiegene jie jalles juist jan jezen jrijgt jen jerassing!
  • maart 23-24
    Dag jongetjes

De maand van Shocktail is gearriveerd, spannend…. Daarnaast hebben we ook nog een (korte) maand met leuke activiteiten geprepareerd voor jullie!

Zondag 3 maart: 13u30-16u30  Geen scouts

De laaiding is oep laaidingsweekend.

Vrijdag 8 maart: 17u00 tot zaterdag 9 maart: 12u00  SHOCKTAIL

Meer info met exacte uren ed zullen we nog communiceren.

Zondag 17 maart: 13u30-16u30  Frietkotentocht

Deze week nog eens een klassieker! Neem allemaal enkele pattaten of boterhammen met smeerkeis mee ;)

Zondag 24 maart: 13u30-16u30  Leidingswissel

Verrassing!

Zondag 31 maart: 13u30-16u30  GEEN SCOUTS

Het is de vijfde zondag van de maand, dus vandaag is het jammer genoeg geen scouts...

Houdoe en bedankt
    Jorn en Soo
  • februari 23-24
    JIJAJINZ '06 januari was een maand vol stress! Februari is begonnen, wat heeft jullie leiding nu weer verzonnen?

Vrijdag 2 februari: 19u30 tot zondag 4 februari: 13u30  WEEKEND

WEEKEND!!!! Voor alle informatie kijk onder het tabje "Acties". Jullie ouders hebben ook een mail gekregen met verdere informatie!
    Belangrijk, half 8 verzamelen aan het station van Essen, identiteitskaart niet vergeten!

Zondag 11 februari: 10u00-12u00  Mooimakers

Wat een enorme rotzooi is Essen City, we gaan nog gauw den Heikant proper maken voor de Carnavalstoet begint!

Zondag 18 februari: 13u30-16u30  Jinstage

Wij zijn trots op jullie dat jullie eerste jinstage goed is verlopen, we hebben alleen maar leuke en goede dingen over jullie gehoord!!!
    Voor de 2de jinstage moeten jullie meer doen dan kijken en ondersteunen.
    Jullie moeten helpen ondersteunen, mee nadenken over de uitwerking van het spel en zelf mee de voorbereidingen van het spel doen.
    Omdat er vorige jinstage wat gewisseld is, is de verdeling als volgt:
    Finn en Warre W → Kawellen
    Simon, Warre B, Ferre → Kapoenen
    Neem zelf tijdig contact op met de leiding, toon initiatief en vraag waar je kan helpen. (doe dit maar direct als je dit ziet)

Vrijdag 23 februari: 19u30-23u59  Karwaaien

Vandaag werken de Warres en Ferre op het toneel in de Rex. We spreken daar af

Zaterdag 24 februari: 19u30-23u59  Karwaaien

Vandaag werken de Warre W, Finn en Simon op het toneel in de rex. We spreken daar af.

Zondag 25 februari: 13u30-16u30  Karwaaien

We gaan met zijn allen werken op het toneel in de Rex. We spreken daar af.

Dit was het weer voor deze maand! Eten doe je zittend en niet staand!!!

Dikke kusjes en knuffels van Sootje en Jorntje
archive Archief maandprogramma's

more_vert
Jorn Suykerbuyk